  • Data: 2009-03-13 22:32:41
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:gpehg6$bi2$1@news.onet.pl...

    > Scream, podejmij rekawice. Zrób to Kikiemu. Może zmieni nastawienie do
    > polskich wykonawców. No i dostaniesz banknoty zamiast paragonów w
    > rozliczeniu.
    > A referencje jakie bedą;)))

    Czy ty wiesz jak ja bym chciał raz zostawić wykonawcę samemu sobie i nie
    podglądać go co kilka minut? Tak żebym z nim zamienił niewiele zdań, a on by
    zrozumiał co do niego mówię i się zastosował.
    Naprawiliśmy ten sufit już na gotowo. Teraz trwa cekolowanie i właśnie
    schnie cekol. Ciepło się zrobiło, że aż nie wierze. W tym pomieszczeniu nie
    ma kaloryfera teraz, bo jest zdemontowany od 4 dni i jest cieplej niż jak
    kaloryfer wisiał przed naprawą!
    Ociepliło się też w innym pomieszczeniu w magiczny sposób. Przeciąg był
    zapewne między sufitem, a podłogą strychu.
    Ale musieliśmy za to rozwalic posadowienie brodzika, nie pękł na szczęście,
    bo woda nie spływała. Dostali kolanka, rurki, a sie nie zastosowali do
    poleceń. Przeoczyłem moment zakładania brodzika kilka dni temu.
    Narobili też kilka innych bzdur i je poprawiają właśnie. 3 dni już seszło na
    ich poprawki własnej roboty. Nie wiem jaki w tym interes. Nie moge stać nad
    nimi _zawsze_ i muszę choćby na chwilę wyjść i wtedy dzieją sie te głupoty.