  • Data: 2009-03-14 16:49:13
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gpgdon$hka$1@news.interia.pl...

    > No dobra, ale kilkanascie to nie kilka. Na kilkunastu to jest jasne, ze
    > nie da sie tego zrobic na pierwszej warstwie kleju i nalezalo by to
    > podrownac. Nie mniej, kafelkarz na poczatku powinien chyba dokonac
    > inwentaryzacji poziomow, a nie budzic sie z reka w nocniku w polowie
    > pomieszczenia.

    Zgoda ale oni sie przeważnie budzą jak im wychodzi na zero albo już 2 cm i
    nie widzą co z tym dalej zrobić. Żeby zrobic inwentaryzację musi facio mieć
    niwelator rotacyjny. Ustawić go na środku pomieszczenia i chodzić z linijką
    i mierzyć milimetry. Jak coś za dużo sie różni to trzeba albo skuć albo
    lekko wylać wylewkę nawet miejscowo.
    Mnie kafle kładli w wielu miejscach, różni i widzę co potrafią. Żeby w
    salonie, przedpokoju, kuchni razem położyć kafle jak należy to trzeba się na
    tym znać.
    Czy to kafle za 30zł czy za 300zł taki sam efekt późniejszy.