  • Data: 2009-03-14 20:16:36
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mar, 18:43, "Krzysztof" <p...@b...pl> wrote:

    > Dlatego też go nie czytam, bo dla gościa kiki to nawet "szyba jest nierówna"
    > jest to gość, który zamiast pilnować swojej budowy wypisuje bzdury na
    > grupie,

    Ot co.. Ja dzisiaj bylem gadac z tynkarzami. Namiar z polecenia,
    ogladalem co aktualnie robili u znajomego na budowie i szczena mi
    opadla. Normalne tynki c/w + maja jakis patent (nie wglebialem sie) ze
    wygladzaja powierzchnie tak, ze nie trzeba juz nawet gladzi klasc -
    sciana jest *perfekt* rowna (na 2m poziomicy 0mm odchylu :-) Zacierane
    recznie. Dlatego jak czytam kikiego, ze nie da sie zrobic *posadzki*
    co do milimetra to mi sie noz w kieszeni otwiera - szczegolnie ze
    mozna to zatrzec na koniec mechanicznie "helikopterkiem". Ogladalem
    pare posadzek u znajomych ktorzy sa juz "po" i tez na poziomicy 2m nie
    ma *zadnych* nierownosci. Posadzke z 1cm "dziurami" to chyba ja bym
    sam potrafil polozyc robiac to pierwszy raz w zyciu...

    Posadzka w rogu "siada" ?? Ciekawe jak - jezeli siadzie styro to
    conajwyzej moze sie ta posadzka "hustac". Jakby miala siasc (wygiac
    sie) to by musiala przeciez peknac..

    Tak to jest jak sie bieze ekipy spod budki z piwem. Ja biore
    wszystkich z polecenia, albo sprawdzonych znajomych, tudziez kogos
    pewnego z rodziny (albo robie sam;) i jak dotad (tfu tfu) wszystko mam
    zrobione idealnie, nie ma ani jednej, najmniejszej fuszerki - stan
    surowy zamkniety lada dzien bedzie gotowy.. Nie wiem - moze dlatego ze
    ja faktury, a nie paragony biore z hurtowni i zemsta paragona mnie
    dzieki temu omija? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.