  • Data: 2009-03-15 20:34:01
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpjm98$88b$1@news.onet.pl...

    > sciana zatarta jest RÓWNA ale nie gładka.
    >
    > zaguntuj sobie to zobaczysz jaka jest gładka i czy nie trzeba robić
    > gładzi, jedyna kożyść to że gładzi pójdzie tylko tyle aby zapełnić drobne
    > pory.

    Jak ktos chce miec sciany jak szklo to pewnie warto. Ja mam tynkow w srodku
    blisko 800m^2 i szczerze nie chcialo by mi sie tego juz tykac. Tynki robione
    jak Adam pisze, zacierane piaskiem kwarcowym z wapnem. Wychodzi z tego taka
    piaskowa struktura, jak dla mnie akceptowalne, wrecz ciekawe. Czy napewno
    zobacze po pomalowaniu. :-)
    Ale co chcialem glownie dadac to to, ze sa takie gladzie jezeli mozna to tak
    nazwac, ktore naklada sie mokra gabka. Nie potrzeba tego docierac, a robi
    sie z tego jedynie taka zacierke. Sciany wychodza jak po gladziach. Warunek,
    tynki musza byc naprawde rowne. Dla tego tez warto pilnowac ich od poczatku.
    Zawsze mozna wykonczyc to o wiele mniejszym nakladem pracy i portfela.

    Pozdro.. TK