eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrzerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni? › Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
  • Data: 2019-08-07 15:53:11
    Temat: Re: Przerabiał ktoś ogrzewanie promiennikami podczerwieni?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 06:33:25 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 6 Aug 2019 14:01:29 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Co mają zimne ściany do konieczności ich wietrzenia? Przypomnę:
    > stwierdziłeś że jak się zamontuje IR to będą rosły grzyby i pleśnie, bo
    > narożnikach IR nie ogrzeje. Ogrzeje też, bo panele nie grzeją w 100% IR.

    Czytasz wybiorczo.
    Tam wyzej napisalem ze jak trzeba sie uciekac do takich wynalazkow to najpewniej
    ogolnie stan izolacji jest niewystarczajacy.

    Jak "farelka" nie wystarcza to znaczy ze albo sciany sa za zimne albo sa przeciagi.
    Obie sytuacje sprzyjaja grzybowi.

    Ale nie wierz mi. Kup se promienniki czy kto tam ich potrzebuje, niech ci/mu sluza
    dobrze i niech ci/mu grzyb nie rosnie.

    Promienniki maja sens jak chcesz w ogrodku siedziec do nocy nawet w pazdzierniku a
    nie chce ci sie do ogniska dokladac. W domu, biurze sens jest taki se, no chyba ze
    powiesisz taki nad pracownikiem ktory narzeka ze mu zimno ciagle bo klima na niego
    wieje, to ja popieram, moze miec sens.