  • Data: 2009-03-28 08:28:02
    Temat: Re: Przewody przez zetke
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gqkipf$bt2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > mam taka potrzebę przepchnąć przewody sygnałowe przez rurę od nawiewu do
    > kotłowni - tzw. "zetkę".
    >
    > Problem jest taki ze nie znam dokładnego jej przebiegu, ścianki wewnątrz
    > są dość chropowate, po obu stornach wmurowane kratki metalowe wiec
    > ograniczona możliwość manewru.
    >
    > a kształt ma taki jak na rysunku (wybadałem co nie co)
    >
    > http://img19.imageshack.us/my.php?image=zetka.gif
    >
    > I jak tu teraz przepchnąć przewód UTP który zawija sie i skręca z każdej
    > strony?
    > Najlepiej by dać na końcu coś małego i bardzo ciężkiego ale jak tu
> [...]

    Sa takie zylki do przepychania kabli, sa jednoczesnie na tyle sztywne by sie
    nie zawijac w klebek, ale na tyle elestyczne by zekrety nie przeszkadzaly.
    Na poczatku maja taka ciezka "iglice" metalowa - ulatwia to prowadzenie .
    Rzecz rewelacyjna (dod dostania np. w Castoramie), wbrew pozorom co chwila
    sie przydaje. Ja nia przepychalem kable w pozakrecanych peszlach. Swoja
    droga ciekawa na zetka.