  • Data: 2013-08-14 00:10:02
    Temat: Re: Przycisk do rolet uzyty do swiatla
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Tak trochę obok tematu.
    Zastanawiam się często jaki sens maja dwa klawisze do sterowania rolet.
    Moje rozwiązanie to jeden przycisk - też Cariva ;)
    We współpracy ze sterowaniami elmes'a działa "góra-stop-dół-stop", nie
    muszę się więc zastanawiać, który klawisz wcisnąć :) co najwyżej roleta
    pójdzie nie w tą stronę w która bym chciał lecz przecież najczęściej ma
    tylko dwa stany, otwarta lub zamknięta

    a jeśli zaś chodzi o Carivę to mam nieco inny kłopot :
    mam parę sztuk czegoś co nazwałem "nic" czyli pusta blaszka z pustym
    plastikiem - chcę w to zamontować np. gniazdo głośnikowe, gniazdo RJ45,
    RJ12 i "f" itp.
    problem polega na tym, że np. na łączniku ramka zapina się na
    zatrzaskach mechanizmu a wersja "nic" takich zatrzasków nie ma - jak
    więc zatrzasnąć ramkę ?
    Kleić ?