  • Data: 2012-05-10 11:06:18
    Temat: Re: Przyczepka NEPTUN
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 maja 2012 10:58:13 UTC+2 użytkownik JKK napisał:

    > Policz ile razy jej użyjesz.
    > Pożyczenie 2-osiowej z hamulcem i plandeką to ok. 60 PLN.
    > Plus opłaty rejestracyjne, ubezpieczenie, miejsce do przechowywania,
    > utrata wartości, etc.

    Dokladnie :) U mnie w miasteczku 50 tys mieszkancow jak poszukasz to w promieniu 10km
    jest 5-6 wypozyczalni, ceny od 15 pln / godzine, 40 pln / dobe. Na prawie kazdym
    Statoilu tez wypozyczaja wiec nie wierze, ze gosc ma tak daleko do wypozyczalni ze mu
    sie to nie oplaci!!

    Jakby to Robert G pytal to bylbym jeszcze w stanie uwierzyc, wszak wiadomo ze on
    osiedlil sie w miejscu z ktorego do teraz nie mozna sie wydostac bo na drogach zalega
    metrowa warstwa sniegu, a on dalej trzyma na piecu 80stC bo na zewnatrz -20stC :D
    pozdr.

    --
    Adam