  • Data: 2011-04-27 20:04:30
    Temat: Re: Przyłącza
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > troszkę sporo ale może jest uzasadnienie dla tej ceny... np przejście przez
    > drogę lub/i obowiązek jej odtworzenia, jakieś inne uwarunkowania. typu
    > wymaganie drogich elementów łączeniowych (nawiertak itp...)
    >

    > Nie da sie wycenić przyłącza bez zobaczenia gdzie się go ma prowadzić. Tylko
    > ciężki idiota pwoei przez telefon że to będzie kosztowało tyle i tyle.

    Masz rację, zapomniałem że to co oczywiste dla mnie, dla innych już nie jest :)
    Przejście przez drogę jest, woda jest po drugiej stronie. Ale to droga gruntowa,
    sam piach. Odtworzenie polega na zagęszczeniu skoczkiem tego co zasypią.
    Załatwienie pozwolenia na zajęcie pasa i koszty z tym związane są po stronie
    inwestora. Oba przyłącza są do rur PE, i gaz i woda jest chyba fi 100mm.
    Nawiertki są konieczne, no ale do wody takie coś kosztuje ze 150zł chyba...
    W cenie jest również reduktor ciśnienia gazu, taśmy z wkładką metalową, 3 rury
    osłonowe w ocynku (5/4 lub 6/4 cala).
    ot takie zwykłe przyłącza w niemal idealnych warunkach... Do tego przyłącza
    należy zrobić z 250m od domu wykonawcy.

    --
    Bartek