  • Data: 2009-05-22 08:11:55
    Temat: Re: Przyłącze wody z rury PE - how to?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gv5lsg$pb9$1@news.onet.pl...

    > no to macie tam niezłych paranoików...

    To fakt. Nawet zawór antyskażeniowy musi być za wodomierzem, bo jakby był
    przed to mógłbyś brać wode tym mały kranikiem;))
    Ja wstawiłem zwykły zwrotny zawór i się krzywili ale poniewaz wiedzieli juz
    że nie odpuszczam(kilka miechów walki z nimi kilka wersji warunków z którymi
    się nie zgadzałem) to dali spokój
    Teraz przymierzam się do wytoczenia im sprawy za zwrot kosztów
    przyłacza(60metrów) wody i kanalizy.Zrobiłem to na swój koszt a w Polsce juz
    kilka spraw ludzie wygrali i zakłady wodociagowe zwracaja kase. Do granicy
    działki maja obowiazek doprowadzić wodę i kanalize na swój koszt. Tu żadne
    przedawnienia nie działaja więc moge spokojnie o tym myśleć. Jest już
    conajmniej jeden wyrok SN w tej sprawie niekorzystny dla wodociągów.

    > bo jak będę chciał sie podłączyć nielegalnie to bez zamykania zasuwy,
    > zrobię wykop i nałożę na rurę nawiertkę i zrobię sobie lewe odgałęzienie.
    > którego nie znajdą bez rozkopania mojego ogrodu.

    Ale zostawiasz ślad kradzieży. A po wykreceniu i wkręceniu głowicy w zaworze
    grzybkowym śladów nie ma.
    A propo oszczedności. Mój dawny sasiad do podlewania ogródka woził wode z
    rzeki. Miał na wózku taką 120litrowa beczkę i ten wózek pchał poł kilometra
    nad rzejke nabierał wody i pół kilometra spowrotem. Pytam go po co tak
    kombinuje- on mówi że z rzeki za darmo woda. Na jednym kursie "oszczędzał"
    ze 20groszy. Tracił prawii godzinę czasu.

    Krzysiek