  • Data: 2013-02-11 15:36:17
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 14:02:27 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > dla 100m2 dodatkowy koszt styro na podłodze to ok. 1600zł. Stary w dół dla 100m2>,
    styro 0,04 gr. 10cm to jakies 1500kWh a przy 20cm 750kWh.

    Jak to wyliczyłeś?
    Ciekawi mnie ile w ozc wyjdzie?
    Ludziska przy średnio ocieplonych domach(10styro ściana, 5-10posadzka na ogerrzewanie
    wydaja 3000-4000tys a Ty wyliczyłeś że rachunki mogłyby im spaść o 5-8% tylko dzięki
    zwiększeniu grubosci styro w posadzce z 10 do 20cm
    Ale Ty liczysz z tego co pamiętam wg Swojego arkusza, ja szacuję na swój nos;))
    a ciekawi mnie faktycznie co na to OZC- moze Marek albo Adam zrobia symulację i
    zobaczymy.