  • Data: 2010-05-02 20:14:53
    Temat: Re: Pustaki szalunkowe - jakość
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HANA pisze:
    > (pustak,

    > hmmm ciekawe jak wytrzyma beton z pompy walacy sie z 2m (dlugosc rekawa)
    > pelana para....
    > cienko to widze jesli szalunki z desek potrafia sie rozleciec, a te rzucone
    > z 60 cm na trawe napewno nie pekaja....
    > szalunki z desek znaczy sie...
    > niech da ci na pismie ze mozesz zalewac betonem z pompy i zobacz co powie...

    Niestety z tymi deskami to demagogia :-)

    Teriva (pustaki) też pęka a jakoś zalew się betonem i jest OK. A jak się
    nieumiejętnie wierci to można pół pustaka wywalić jak nic.

    Patrzę na te obrazki:
    http://www.techbud.com.pl/budowa-szalunki.htm
    i nie wiem, jaka jest wyższość tego nad bloczkami betonowymi.

    M.