  • Data: 2010-02-10 14:09:59
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:brhl4i6lwtvi$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Widać, Jacusiu, że się normy skończyły i trza by było ruszyć główką, a nie
    > tylko copy&paste, a tu w główce pusto, więc trza pozory robić.

    No właśnie i dlatego cały czas jesteś pozorantem, który nie ma w du....
    wiedzę zamiast w głowie tak samo jak i normy.
    Widzisz Ty cały czas piszesz swoje. Ja ci tłumaczę, że dla zwykłego
    Kowlaskiego może to stanowić zagrożenie, a dla strażaków już nie, bo są
    odziani w odpoiwednie stroje, hełmy i do tego w razie potrzeby mają aparaty
    tlenowe. Ty cały czas nie potrafisz tego zrozumieć, ze rozmawiamy o 2
    różnych rzeczach i nie pisałem tu o jakimś "pierdyknięciu" lecz o możliwości
    doznania urazów.
    Przestań już lać tę wodę, bo to już nawet przestało bawić, a jest tylko
    żałosne.