  • Data: 2013-02-02 17:34:38
    Temat: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-30 00:11, cte pisze:

    > I chciałbym się zapytać tych co mają/szukali/wiedzą coś na temat - co
    > sądzicie o
    > http://www.lazienkaplus.pl/pl/drzwi-wnekowe-pivot-90
    -kolo-geo-6-gdrp90205003,405633,60,i.html
    > w porównaniu do
    > http://www.lazienkaplus.pl/pl/kabina-kwadratowa-90-l
    ewa-x-90-cm-radaway-torrenta-kdj-32202-01-05nl,39620
    ,63,i.html

    > To drugie droższe, ale więcej bajerów chyba ma?

    Mam tę drugą (torrentę). A nawet dwie (na górze i na dole). Jakość
    bardzo fajna w stosunku do ceny. Jedynym mankamentem jest brak uszczelek
    od spodu ścianek bocznych. Ja sobie poradziłem silikonem, ale można
    takie uszczelki dokupić.

    Pozdrawiam,
    MW