    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Pytanie o telewizor
    Date: Sat, 18 Sep 2010 13:05:46 +0200

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Na wystawie, która swe miała miejsce w ostatnią niedzielę, też mi
    > mówiono o tej przypadłości
    Mówią ci, co chcą wciskać inne technologie.
    Ja temat wertowałem jak kupowałem swój tv, czy to ma być plazma czy
    lcd, plusy i minusy, wyszło na plazmę, i ten temat z wypalaniem też
    wertowałem, i wiem że w tych panelach takie zjawisko nie występuje.
    Jak już wspominałem, w necie jest pełno fachowych informacji.

    A z drugiej strony by to zjawisko było zauważalne w panelach bez tego
    systemu, musiał byś na to czekać z włączonym tv non stop ponoć kilka
    tysięcy godzin.

    > oraz o możliwości ustawienia stosownego trybu
    > w trybie tym obraz jest przesuwany co jakiś czas. Chciałem
    > wiedzieć, jak wygląda o w praktyce. Rozumiem, że nie jest to uciążliwe,
    > skoro o tym nie krzyczy się jak o drutach w trynitronach sprzed 20 lat. :)
    U mnie nie ustawia sie stosownego trybu, to działa automatycznie,
    systemowo.
    W praktyce jest to całkowicie niezauważalne, nawet prze lupę ;)
    Grafika z kompa, filmy w full HD, zdjecia, dosłownie żyleta, kolory
    piękne i naturalne.

    Masz kase to kupuj i się ciesz.
    Ja podpiąłem do niego jeszcze Xtreamer FullHD z dyskiem 500GB
    http://allegro.pl/odtwarzacz-xtreamer-fullhd-player-
    24h-i1223470170.html
    (nie moje) i przez wifi z kompa przesyłam na niego to co che oglądać
    na tv. Rewelacja
    --
    Krzysiek