  • Data: 2010-09-18 14:36:22
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Sep 2010 14:20:29 +0200, medea napisał(a):

    > Niestety, mąż nie ma własnej firmy. Ale fakt, że to on robił orientację
    > w cenach, telewizorach i kupował, więc cena nie zapadła mi w pamięci.
    > Zazwyczaj zakupem sprzętu elektronicznego zajmuje się u nas w domu mąż.
    > Ja nie mam serca do przeglądania tysięcy ofert i robienia porównań.
    >
    > Ewa

    Ja to uwielbiam. Inna sprawa, że TV obecnie juz od ok. roku nie oglądamy
    (abonament opłacamy, bo słuchamy radia) - z zasady, wiec telewizora wcale
    już kupować nie planujemy. Podrzędnym powodem jest to, że nie odpowiada
    moim/naszym oczom obecny spośób wyświetania obrazu i jego barwy - trudno
    ustawić je tak, aby nie były nienaturalne i cukierkowe.