  • Data: 2010-09-19 17:03:59
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 18:34:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" 4...@4...net

    > Faktycznie -- rezygnacja z tak bogatych znajomych jest błędem.
    > (nawet, jeśli nic nie dają, niewiele zabierają i nie mącą w życiu)

    Bogaci są, owszem, ale są ludźmi z rodzaju tych, którzy ciężko pracują na
    to, co mają, których bogactwo nie demoralizuje oraz którzy widzą, co z nim
    robić sensownego, prócz bezsensownego zakupu coraz droższwego i lepszego tv
    - tyle ze niestety są tv-maniakami.
    Ich niezadowolenie z kolejnych tv tylko potwierdza moją opinię - mnie
    jednak to potwierdzenie nie kosztuje nic, w przeciwieństwie do nich :-)

    > Chyba znam ten telewizor. :) Faktycznie bardzo dobry -- przede
    > wszystkim tani i solidny/nieawaryjny. Niecałe 10 lat -- może 9 lub nawet 8. :)

    Autentycznie nieawaryjny - na mój nos to mu się tylko wyłącznik zepsuł,
    więc problem tylko w zawiezieniu do serwisu, ale nam się nie chce :-)