  • Data: 2010-09-19 18:41:59
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >    > Posiadam prawie dwa lata podobny TX-P42S10E i jestem bardzo zadowolony.
    >
    > Można nagrywać przez USB?
    > Nie ma blokad opartych o prawa autorskie?
    > Jaki format daje takie nagrywanie?
    > Czy można ustawić godzinę i kanał do nagrywania?
    > Jak ma być sformatowany dysk podpinany poprzez USB?
    > Jakieś ciekawostki dotyczące nagrywania?

    Nie mozna nagrywać przez usb bo te plazmy nie miały nawet usb, zresztą
    tegoroczne czyli S20 też nie mają bo ten tv to totalny low and jesli
    chodzi o Panasonica.
    Seria G20 (nieco wyższa) posiada już USB ale mało funkcjonalne które
    nie czyta popularnych formatów plików HD np mkv, nie radzi sobie nawet
    z wiekszoscią napisów więc ogólnie do bani. Panasonici sa bardzo
    drogie w stosunku do mozliwości, płaci sie głównie za markę i dość
    dobre matryce jeśli chodzi o kontrast i czerń, która zresztą jaśnieje
    po kilku tysiącach godzin jak okazuje sie ostatnio. Każda marka ma
    jakieś wady i wybór w dzisiejszych czasach dobrej plazmy nie jest
    prosty ale na pewno będzie to lepszy telewizor w tej cenie niż LCD/LED
    która ta technologia ciągle jest daleko w tyle [ale to już moje
    subiektywne zdanie].