  • Data: 2012-04-21 21:21:18
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 21 kwietnia 2012 20:33:39 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Nie wiem co za syf macie w domu ale mnie nigdy nic z worków nei capiło...

    Tu zgoda.Równiez sie zastanawiam o co chodzi tym smrodem z workow.
    > dlatego zresztą też napsiałem że najlepsze są cyklony bezworkowe, śmieci po
    > sprząani sie wysypuje do muszli i spuszcza wodę.

    Tu niestety sie nie zgodze. wczesniej mialem elektrolxa Mondo przez 6 lat jak on padł
    to dałem sie skusići kupilem cyklona(Dirt Devil). Po 3 miesiącach trafil do
    garażu(słuzy do odkurzania samochodów) a ja kupiłem workowca- tym razem Zelmer i jak
    na razie jest wszystko ok. Nic z worka nie smierdzi, worek wymieniam raz na miesiąc
    mniej-wiecej, koszt znikomy 4 worki to równowartośc najtańszej flaszki;)
    Z cyklonenowym za duzo pierdzielenia było, oprócz oprózniania pojemnika jeszcze
    plukanie, czyszczenie filtra itp. Może po prostu gówniany model trafilem ale podobno
    dirt devil to nie najgorszy sprzęt.