  • Data: 2012-04-23 11:07:12
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 09:21:24 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > To znaczy tak - kiedyś miałem okazję do ustawowych 10 dni testowania ;)
    > i system Rainbow z filtrem wodnym ma kilka plusów, chociażby
    > wydmuchiwane powietrze jest chłodne i ładnie nawilżone.
    [ciach]
    > Ale cena jest... kosmiczna. A strategia sprzedaży mocno nieetyczna. Po
    > ile teraz to cudo sprzedają?

    A bo ja wiem? Jak ktoś chce, to niech sobie kupuje nowego w salonie, pewnie
    dostanie jeszcze w prezencie szampana ;) Na allegro rainbowy z gwarancją
    chodzą w okolicach 1300, nowsze modele z filtrem HEPA ok. 2x drożej,
    najnowszy model z raczej zbędnymi bajerami już dużo drożej (rzędu 5+kzł).

    Forma sprzedaży "salonowej" jak każda sprzedaż w wykonaniu akwizytorów to
    czyste bajerowanie i naciągactwo. Tylko że mnie to nie obchodzi, bo nie ma
    obowiązku korzystać z "usług" akwizytora...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944