  • Data: 2012-04-27 09:45:54
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2012 09:29, Jacek Osiecki pisze:

    > W porównaniu do windowsów - bardzo wygodny. W porównaniu do linuxa -
    > szczerze mówiąc, lepiej się czuję pod OSX niż pod wiecznie niestabilnymi
    > gnome czy kde, które z wersji na wersję są coraz bardziej nieprzewidywalne

    Umm... Niestabilnymi??

    > i coraz powolniejsze. Znudziła mi się walka z linuxem na notebooku - to nie

    Cóż, dochodzą nowe bajery, ale nie trzeba wszystkich włączać.

    > działa, tamto wymaga stosowania hacków,

    Że jak??

    > z hibernacji wstaje lub nie, z STR
    > jak wstanie to jest święto lasu.

    Przyznaję, że usypianie zabija mi na stacjonarnym KDE. Ale w sumie ta
    funkcja na stacjonarnym jest mi niepotrzebna.

    Natomiast na swoich laptopach używałem susełka OIDP od wersji 10.3 i
    hibernacja i usypianie działają mi od lat ładnie.

    > Pod OSX mam swoją konsolę, mam wygodne
    > środowisko graficzne (idealne nie jest, ale IMHO wygodniejsze od KDE/gnome).

    Jak KDE czy Gnome ci się nie podoba, to są inne do wyboru.

    > Apple ogranicza użytkownika niewielką gamą sprzętu do wyboru, ale dzięki
    > temu może sobie pozwolić na zoptymalizowanie działania systemu i
    > sterowników. Na tej samej zasadzie antyczny niemal iphone 3GS działa bez

    Wiesz, to na takiej samej zasadzie więcej przewiozę koleją niż swoim
    samochodem... pod warunkiem, że przewożę coś po trasie torów kolejowych.

    > przycięć mimo słabiutkiego procka - dzięki temu że w przeciwieństwie do
    > Androida nie musi być przygotowany na obsługę pierdyliarda kombinacji
    > sprzętowych.

    No, coś za coś - albo masz samochód w dowolnym kolorze pod warunkiem, że
    będzie to kolor czarny, albo masz samochód w jakim tylko kolorze chcesz ;)

    U mnie działa.

    PEBKAC może? ;->