  • Data: 2013-09-27 20:01:38
    Temat: Re: Ranking kotłów na ekogroszek - na co zwracać uwagę.
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-27 15:05, forestdumb pisze:

    > cena przemawia, nic wiecej - a kotlownie co ile odmalowujesz? Widzialem
    > taka nowa kotlownie, widok dosc smutny bo wszedzie pyl. Wegiel trzeba
    > miec gdzie skladowac. Dom kolesia z 2005(?) wiec i piec chyba nie od
    > babci na wsi tylko nowy. Zawiewa smrodem po okolicy wiec sasiedzi pod
    > nosem przekliknaja pana oszczednego bo na osiedlu jest niebieskie paliwo.

    Nie wiem, co widziałeś, może jakiegoś śmieciucha, bo jeśli chodzi o
    rozsiewanie smrodu, to przy paleniu ekogroszkiem u mnie praktycznie nie
    widać dymu z komina. Dzięki dużemu strumieniowi powietrza na retorcie
    węgiel spala się w takiej temperaturze, że praktycznie nie tworzy się
    dym. Sąsiedzi pytają mnie czasami jak grzeję dom, bo całą zimę nie widać
    dymu z komina.

    Pozdrawiam,
    MW