    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ranking kotłów na ekogroszek - na co zwracać uwagę.
    Date: Fri, 27 Sep 2013 13:13:37 +0200

    Potrzebuję aktualnych informacji - na rok 2013, rankingu producentów kotłów
    na ekogroszek (jakość względem ceny). Moc kotłą w okolicach 15-20kw.
    Przymierzam się do zakupu,a wybór jest ogromny. Nawet nie interesuje mnie
    dokładnie ranking per producent (chociaż to byłaby dobra informacja), ile co
    powienien mieć dobry kocioł na ekogroszek, np. czy żeliwny wymiennik, czy
    tłokowy, sprawność rzeczywista (nie 'deklarowana'), etc.

    ----------------------
    w rodzinie mamy juz 5 takich kotłów
    http://www.kotly-marciniak.isnet.pl/index.php?slab=k
    ws-p

    raczej nie znajdziesz opinii negatywnych ale poczytaj o tej wersji
    (ps prześniej miałem slimmakowy z prosatu- tragedia)

    u mnie 3 sezon zaczał

    u rodziców 4 sezon

    u siostry 5ty sezon

    nigdy zadnych problemow
    jest to dłokowy, można palić miałem (prawie pyłem)
    w cenie za 400zł/T i ekogroszkiem

    wad nie stwierdziłem ale ja u siebie pilnuję temperatury powrotu czego nie
    robi reszta użytkowników tego kotła
    aż jestem ciekaw efektów u rodziców jedzie w mega trudnych warunkach na 100%
    mocy bo nie tylko dom ogrzewa.

    pozdrawiam
    AT