  • Data: 2017-07-12 20:56:41
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 lipca 2017 16:15:07 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > I to jest słuszne podejście. Nie mam najmniejszej potrzeby psikania
    > w swoim ogródku jakąkolwiek trucizną. Natomiast Internet pełen jest
    > głupców, którzy są przekonani o tym, że fabryki prześcigają się w
    > wymyślaniu nowych środów, co i raz to bardziej trujących dla człowika.

    Poczytaj o nowym środku do klimatyzacji.
    Ten co podczas pożaru robi sie toksyczny:

    r1234yf

    I weź pod uwage ze np. w australii w niektórych autach klime napełniaja zwyklym
    propanem czy butanem (nie pamietam dokladnie) :)

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_refrigerants

    Czasem ktos jednak podejmuje decyzję że lepiej ochronić cala ziemie ale poświęcić
    kowalskiego. Taki faszyzm :)