  • Data: 2017-09-07 11:44:55
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:

    > Juz 30-ty rok wsi doświadczam. Aż takiego biednego wybiegu nigdy nie
    > widziałem. Jak już to klepisko i jakies chwasty rosnące tu i ówdzie.
    > Ale wiesz, my to kury karmimy więc na byle co sie nie rzucają.

    Może karmicie tylko tak dla jaj. Liściastemu chodzi o coś więcej.

    > A nie sądze aby pozytywną metodą było tutaj tak kure/kaczke/gęś
    > traktowac aby żarła z głodu wszystko jak leci...

    Ani te z załączonej dokumentacji fotograficznej, ani te co je czasem
    widuję, nie wyglądają na specjalnie zabidzone ani wygłodniałe.
    Powyżej pewnego stopnia zakurzenia tak widać być musi. A czy to jest
    pozytyna metoda? Ci, co kupują jaja z niskim nunerkiem oznaczjącym
    "z wolnego wybiegu" chyba uważają, że tak.

    > A liściasty chce mieć ładny trawnik.

    Chce mieć duży warzywnik (pisał o tym). Chce sadzić cisy (również była
    wzmianka). Trawnik też, chociaż nie wspomniał, że chce ładny. Pewnie
    ma jeszcze wiele skrytych marzeń, którymi się z nami nie podzielił.

    > Jego celem nie jest utrzymanie areału w formie marsjańskiej,

    Jego celem z perspektywą wrześniową jest znalezienie ratunku w groźniej
    sytuacji, kiedy teściowa chce go zrandapować. Na razie tyle wiemy.

    --
    Jarek