  • Data: 2017-09-07 11:19:11
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 września 2017 22:06:56 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Poprzednio było, że "parukrotnie". Ja widziałem wiele razy, zazwyczaj
    > wyglądało to dokładnie tak, jak na załączonym obrazku.

    Juz 30-ty rok wsi doświadczam. Aż takiego biednego wybiegu nigdy nie widziałem.
    Jak już to klepisko i jakies chwasty rosnące tu i ówdzie.
    Ale wiesz, my to kury karmimy więc na byle co sie nie rzucają.

    A nie sądze aby pozytywną metodą było tutaj tak kure/kaczke/gęś traktowac aby żarła z
    głodu wszystko jak leci...

    A liściasty chce mieć ładny trawnik. Jego celem nie jest utrzymanie areału w formie
    marsjańskiej, tudzież księżycowej tylko ładna trawa.
    Ubicie zielska do zera za pomocą kur jest bez sensu, trwac będzie długo, kury będą
    udręczone, goła ziemia sie zdegraduje.
    A potem i tak trzeba skopać, zasiać i kosić, kosić, kosić.

    Prościej przykryć geowłókniną, poczekać, zalać wodą, miekką ziemie skopać, chwasty
    wybrac przy kopaniu, zgrabić i zasiac trawe.

    I wtedy krowe/lame/owce tam wprowadzic. Wtedy jest nominalna sytuacja win-win.