    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Regsł do garażu
    Date: Sun, 13 Apr 2014 21:42:43 +0200

    W dniu 2014-04-13 21:32, Kris pisze:
    > Poleci ktos co ś optymalnego do garażu? Jaskies systemy regałowe?
    > W google tego pełno i trudno coś wybrać ale może ktoś coś konkretnego zaproponuje.
    > Może lepiej coś samemu ztobić?- najtańsza płyta meblowa w kolorze białym czy buk to
    w okolicach 20 zł/m2 mogę mieć- robocizna 0zł bo trochę mebli juz zrobiłem.
    > W garażu jak to w żołnierskim chlebaku wszystkiego pełno a auto gościnnie;)
    > Na półkach narzędzia, jakas półka na przetwory/ swojskie wina itp.
    > w sumie najlepiej by mi pasowały zamkniete regały(w sensie z drzwiami jak szafa)
    ale otwarte na upartego tez zaakceptuje;)

    Tez szukam. Firmy sprzedajace narzedzia maja to w ofercie, ale niestety
    ceny to jakies z ksiezyca. Mysle, ze do garazu lepsza bedzie szafa
    zamknieta, o takie cos np.:
    http://allegro.pl/szafa-warsztatowa-szafy-warsztatow
    e-i4126170256.html
    Mniej sie bedzie kurzyc i estetycznie wiekszy porzadek w garazu.
    Jak cos znajdziesz daj znac.

    Pozdro.. TK