  • Data: 2014-04-13 21:32:28
    Temat: Regsł do garażu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Poleci ktos co ś optymalnego do garażu? Jaskies systemy regałowe?
    W google tego pełno i trudno coś wybrać ale może ktoś coś konkretnego zaproponuje.
    Może lepiej coś samemu ztobić?- najtańsza płyta meblowa w kolorze białym czy buk to w
    okolicach 20 zł/m2 mogę mieć- robocizna 0zł bo trochę mebli juz zrobiłem.
    W garażu jak to w żołnierskim chlebaku wszystkiego pełno a auto gościnnie;)
    Na półkach narzędzia, jakas półka na przetwory/ swojskie wina itp.
    w sumie najlepiej by mi pasowały zamkniete regały(w sensie z drzwiami jak szafa) ale
    otwarte na upartego tez zaakceptuje;)