  • Data: 2014-04-14 11:09:02
    Temat: Re: Regsł do garażu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:73cc20fa-ffaf-440f-9768-795353e964a6@go
    oglegroups.com...

    > http://nexterio.pl/34260,System-regalowy-podwojny-li
    stwa-wspornikowa-WLD-1500mm-szara-Domax.html

    Miałem tak kiedyś zorganizowaną spiżarnię w jednym domu. Sprawdzało się
    bardzo dobrze. Co kilka lat zmieniałem wysokość półek w zależności od tego
    czy w danym roku chciało nam się zrobić więcej przetworów (dżemów i soków)
    czy więcej wina :-)

    Nie wiem, na ile to się sprawdzi przy większych (garażowych) ciężarach jak
    wiadro gwoździ. Ja w spiżarni miałem te listwy z otworami nie tylko przy
    ścianie ale też od strony pokoju tak więc każda półka opierała się na
    czterech listwach a nie tylko na dwóch.

    Pozdrawiam
    Ergie