eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRegulator pogodowy VS elektroniczne głowice termostatyczneRe: Regulator pogodowy VS elektroniczne głowice termostatyczne
  • Data: 2011-11-25 13:20:05
    Temat: Re: Regulator pogodowy VS elektroniczne głowice termostatyczne
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:janu30$7do$1@polsl.pl...

    > Niezle ;-))))

    Nieźle, nieźle. Kilka dni temu będąc w tamtych okolicach i przechodząc
    pomiędyz dwiema ulicami zostałem trzykrotnie zaczepiony pytaniem czy chcę
    tanio węgiel. Górnicy którzy mają deputaty potrafią sprzedać talony i kupić
    węgiel od takich gości za pół ceny. Zresztą w tym mieście jakby się dobrze
    skupić to dziennie taczkę - dwie węgla nazbierasz z tego co się gdzieś komuś
    wysypało, co nie dorzucił do piwnicy, na hałdach można znaleźć skolko
    ugodno. Trudniej tu o drewno na rozpałkę niż o węgiel. Kiedyś chodząc do
    garażu przez dwa lub trzy tygodnie mijałem leżącą przy chodniku bryłę węgla
    która nie zmieściłaby się do wiadra, ale to było w lecie. W końcu ktoś się
    zlitował i bryła zniknęła...