eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRegulator pogodowy VS elektroniczne głowice termostatyczne › Re: Regulator pogodowy VS elektroniczne głowice termostatyczne
  • Data: 2011-11-25 14:15:59
    Temat: Re: Regulator pogodowy VS elektroniczne głowice termostatyczne
    Od: "suma" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jam8v8$evp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "suma" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Majac duze grzejniki mozna podobnie jak podlogowka, temperature w
    > pomieszczeniu uzyskiwac regulujac temp. wody zasilajacej. Mozna zatem
    > wogole nie montowac glowic, tylko wszystko wyregulowac doborem krzywej na
    > podstawie wylacznie temp. zewnetrznej.
    >
    > Pozdro.. TK

    Zgadza się, ale w pomieszczeniach nie używanych w nocy np. salon, dolna
    łazienka, kuchnia i jakieś pokoje - nie można osobno regulatorem obniżyć na
    noc temperatury w celach oszczędnościowych. Elektroniczne głowice dają
    komfort pełnego rozplanowania i zarządzania temperaturami zgodnie ze
    schematem użytkowania co daje oszczędności. Pogodówka czy pokojówka działa
    dobrze, ale gdy się chce mieć w pomieszczeniach stałą temperaturę.