  • Data: 2009-12-22 02:00:54
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Gru, 00:14, "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> wrote:

    > ale czy twój portfel też ma komfort?:O)
    > to lepiej powiedz jaki ten reku ma przepływ maksymalny, a jaki na najniższym
    > biegu, potem powiedz ile za ten złom zapłaciłeś, a po podzieleniu max/min
    > będziesz wiedział ile razy za dużo:O)

    Piszesz caly czas tylko o zapotrzebowaniu ludzi na oddychanie. A
    wentylacja to przede wszystkim (patrzac pod wzgledem wielkosci
    zapotrzebowania) usuwanie wilgoci z gotowania / prania / kapania sie /
    innych roznych procesow. Jak chcesz skutecznie usunac zaparowane
    maksymalnie ~25m3 w lazience po kapieli, majac do dyspozycji
    anemostacik w lazience bioracy z tej lazienki te ledwo ~8-12m3 na
    godzine ?? Tam bedzie parowa przez dwie godziny przynajmniej w takich
    warunkach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.