  • Data: 2009-12-22 12:39:50
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzemo pisze:

    > Bzdura. Energię elektryczną można wytwarzać z czegokolwiek. Jak gaz
    > będzie za drogi to przejdą na wierzbę, słomę, metan z gówien, energię
    > wiatrową itp. albo wreszcie wybudują elektrownię jądrową. Ciepłem
    > odpadowym ogrzeją miasta. To zawsze będzie bardziej ekonomiczne od
    > palenia gazu u siebie w domu .... i różnica raczej będzie się
    > powiększać.
    > ;-)

    No fajnie, tylko jakoś nie widać tego zmniejszania kosztów energii
    elektryczniej w związku z przejściem na... gówna :-), mało tego... mówi
    się cały czas głośno o tym, że czeka nas poważny deficyt energii
    elektrycznej, a to z kolei nieuchronnie spowoduje wzrost jej cen.
    Nie stawiałbym na to, że za pomocą wydawania kasy na jedną energię -
    podtrzymanie pracy reku - można zaoszczędzić w dłuższej perspektywie na
    innym nośniku - np. drewnie, czy węglu. Na temat gazu wolę się nie
    wypowiadać, bo dla mnie to temat nie do dyskusji dokąd jesteśmy
    uzależnienie od Putina.

    > Dobry zwyczaj - nie pożyczaj.
    > ;-)

    Owszem. :-), ale tak krawiec kraje, jak materiału staje :-)

    pozdr.
    robercik-us