  • Data: 2009-12-22 22:20:56
    Temat: Re: Rekuperacja kontra grawitacja
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> napisał w wiadomości
    news:hgr2kn$ipu$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > i to jest sedno problemu, kupiłeś bo nie miałeś wyboru, czyli słono
    > przepłaciłeś i w tym miejscu niestety trzeba przyznać rację tym wszystkim
    > co twierdzą że mechaniczna z odzyskiem się nie opłaca:O(

    > więc co nażekasz że wysusza?:O)

    Wysuszało. Teraz się albo uspokoiło, albo się przyzwyczailiśmy do tego
    powietrza. Ale jest dobrze.

    > problem w tym że zamontowałeś odzysk ciepła, a zapłaciłeś tyle że
    > prawdopodobnie nie kalkuluje się to ekonomicznie, widzisz nie każdego stać
    > na to żeby przepłacać jak ciebie:O)

    Czy się kalkuluje to dopiero stwierdzę po kilku latach. Na razie mam ten
    luksus że mogę regulować (w miarę precyzyjnie) wymianę powietrza w domu,
    nawet w lecie (a tego pseudograwitacja nie zapewnia).

    Adam