    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Thu, 30 Oct 2014 23:02:14 +0100
    <m2rev2$phe$1@node1.news.atman.pl> <m2rfg6$fpk$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m2sspg$81e$1@node1.news.atman.pl> <m2t1ea$cto$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@n...com> <m2t5sf$hna$1@node1.news.atman.pl>
    <m2t8tj$7fu$1@node2.news.atman.pl> <m2tcvv$pg3$1@node1.news.atman.pl>
    <m2ti0m$v35$1@node1.news.atman.pl> <m2tqbo$8ar$1@node1.news.atman.pl>
    <m2u85j$7js$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2014-10-30 21:47, Pete pisze:

    > Napisz, bo u mnie będzie WM i nie wiem, co jeszcze mogę zyskać ;)

    Prostota wykonania, brak zdziwienia, ze wieje z kratki po wprowadzeniu
    sie, zero problemow z przemarzajacymi kominami i takie tam. Dla mnie to
    sa zalety. Reszta to nie dajace sie udowodnic dywagacje.

    > No ale z czym to porównujesz? Z biurem? IMHO to są zupełnie różne
    > środowiska (dom i biuro), by móc na ich przykładzie porównać WM i WG.

    Powietrza mi nie brakuje. Rachunki za ogrzewanie mnie nie zabijaja.
    Latem i tak otwieram okna, wiec te pore calkowicie pomijam. Gacie schna
    akceptowalnie szybko. Nie smierdzi w dom, wiec czego chciec wiecej?
    Argumenty za WM w stylu, ze "a jak wracam po tygodniu do domu..." uwazam
    za glupie, bo to zwykla nieroztropnosc zostawic krecaca sie wentylacje
    na tydzien czy dwa kiedy nikogo nie ma w domu. No ew. zeby utrzymac
    stabilna temperature latem mozna podciagnac pod jakis racjonalizm.
    Grawitacyjna gorzej to gorzej, ale w takiej sytuacji sama dziala, wiec
    tylko dla niej plus.

    > Nie nie nie.
    > Po prostu nie piszę o czymś, ze jest do dupy, nie mając z tym czymś
    > kontaktu.

    Ale ja nie napisalem, ze jest do dupy. Twierdze tylko, ze podejscie
    tworcow systemu dla mnie bedzie ograniczeniem, nie wspominajac juz o
    tym, ze Iphon'a na zadne powazne spotkanie biznesowe nie wezmiesz. Nie
    musze sie zaglebiac w trzecioekranowe szczegoly by znalezc powalajace
    plusy unikalnej aplikacji przerabiajacej filmy o ironio nie 4K a jedynie
    HD za takie pieniadze, bo podejscie do biznesu jakie prezentuje Apple
    nie wyczerpuje moich potrzeb. Byc moze jest sprzeczne z moim podejsciem
    do chocby prywatnosci, czy dowolnosci wykorzystania urzadzen za ktore
    place badz co badz grube pieniadze.
    Nie podzielam pogladu, ze wszystkie komputery swiata sa podlaczone do
    globalnej sieci. Gdyby tak bylo to nie potrzebowalibysmy chmury. Nie
    wszyscy chetnie chca dzielic sie danymi z chmura w czasach smiesznie
    tanich, wielkopojemnych pamieci masowych. Ale nawet nie staram sie
    krytykowac koncepcji samej w sobie jaka jest tzw. chmura i pochodne. One
    po prostu nie sa dla mnie. Nie widze potrzeby dostepnosci na wszystkich
    urzadzeniach tej samej aplikacji w jednym czasie, bo ze wszystkich na
    raz nie korzystam. Jako, ze systemy Apple i Windows dziwnie trudno
    rozumieja niekorzystanie z tych dobrodziejstw to po prostu wybieram
    trzecia opcje, choc tak naprawde wolabym czwarta - niepowiazana z niczym
    dowolnosc konfigurowania na wlasny sposob, bez obligatoryjnych kat u
    tworcow systemow za moje wlasne pieniadze. Zupelnie jak kiedys, znaczy
    dobre to juz bylo.
    Wiedzac co nieco o tym jak to dziala nie musze kupowac by sie przekonac,
    choc ipnone do wersji 5s uwazam za swietny telefon.

    > A to przepraszam...

    Po prostu sluchanie natury po dlugiej zimie dla mnie jest przyjemne. :-)

    Pozdro.. TK