    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Fri, 31 Oct 2014 12:26:20 +0100
    <m2spd5$40h$1@node1.news.atman.pl> <m2svn5$b3o$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m2t98g$lcp$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <m2tgvq$tuu$1@node1.news.atman.pl>
    <54527984$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2tttm$buc$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <1x15yhj7t3j46.vvyhs3diztin$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <104gxpsa9hj29.1wuyg9fdh47wv$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>

    Dnia Fri, 31 Oct 2014 03:48:51 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Troche duzo - ja piore ok 4 razy w tygodniu (zwykle niepelna pralka ale tak
    > mi wychodzi) - to daje ~16 pran w miesiacu * 4kWh = 64kWh.

    Ano dużo, dlatego na razie też sobie nie pozwolę. U mnie pranie jest prawie
    codziennie (małe dzieci) sporadycznie co drugi dzień. Z suszarką nie trzeba
    prania wieszać, prostować i to jest cały gwóźdź programu. U mnie suszarka
    łazienkowa się praktycznie nie zwalnia, jedno schodzi, pojawia się nowe,
    tylko w lecie jest spokój, bo suszarka idzie na balkon.

    > wymaga minimalnego prasowania, a takie wygniecione w bebnie suszarki? :)

    Pierwszy raz jak usłyszałem, że niektórych rzeczy po suszarce nie trzeba
    prasować, to nie dowierzałem. Jednak przekonałem się, że tak jest w
    rzeczywistości. Pościel, czy koszulki dzieciom można zakładać bez
    prasowania. Wiadomo koszule trzeba, ale jest dużo mniej zagnieceń, bo nie
    ma takich uciążliwych załamań, które trzeba kilka razy jechać żelazkiem,
    albo na mokro.

    > Dziwie sie wlasnie ze ciagle tak malo popularne. Jedyne co slyszalem to
    > ze rzeczywiscie reczniki wychodza puszyste :-)

    Myślę, że głownie przez koszty zarówno zakupu jak i eksploatacji. Przez
    większą część roku można suszyć na dworze więc suszarka jest postrzegana
    nadal jako taki "luksus" jak klima w domu (co roku jak jest gorąco
    przychodzi pomysł, aby założyć i zwykle na pomyśle się kończy).

    Nie powiem, mi brakuje, bo wiem jak ułatwia życie, ale też nie brakuje mi
    jej aż tak mocno, aby się bez niej nie potrafić obejść. Może kiedyś:)

    --
    scruffty