  • Data: 2014-11-01 08:51:51
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m314h4$35a$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2014-10-31 23:47, Ghost pisze:

    >Podobaly mi sie ala bunkry z tamtych czasow. Zadnych balustrad tylko lany
    >beton. Proste "lamane" bryly. Dzis juz troche inaczej, ale wtedy byly
    >synonimem "bogatego lekarza"

    Mam papiery z projektem mojego domu i to miał być taki półbunkier, niestety
    wszędzie zrobili miejsca na balustrady i ogólnie trochę uprościli
    inwestorzy. Ale na papierze mały odlot. Jak pokazałem projekt przy okazji
    opiniowania przed zakupem lokalnemu ekspertowi budowlanemu to "kreskę"
    (rysowane ręcznie) poznał, że to dzisiejszy profesor z polibudy robił.
    Trochę szkoda.

    >Pewnie, bo to z lekka troche chore.

    To jest mocno chore, na przeciwko szkole odśnieżają co roku. Odśnieżałem, bo
    mi dach nie wiadomo gdzie przeciekał :-) Dach zrobiony wiec nie ma po co.