  • Data: 2014-11-01 10:43:52
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 października 2014 23:15:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No to zabrales nieco powierzchni. Mialem kiedys podobne wizje no ale nie
    > po to robi sie skosy zeby w konsekwencji zabierac czesc powierzchni
    > uzytkowej.

    Ale jaka to powierzchnia uzytkowa wysokosci od ~15cm do 1,2m ? :-)
    Gdybym chcial zrobic ja uzytkowa to podnioslbym wlasciwa scianke kolankowa.
    Ale po co? Specjalnie po to mam na dole salon + 2 duze pokoje + WC + lazienke,
    zeby nie musiec mieszkac / przebywac na gorze :)

    Aktualnie w jednym pokoju spi szwagier jak pilnuje psa jak nas nie ma, a w
    drugim stoi stol do ping ponga (z 50m2 ma wiec miejsca sporo :-)

    Jak beda dzieci to beda tam mialy raj. A jak zaczna walic glowami w skosy
    to znaczy ze sa juz duze i bedziem budowac kolejne domy :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.