  • Data: 2014-11-04 12:40:51
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qmgrlk8r9m5w$....@m...org...

    > Ale są takie?

    Są :-)

    > Szukałem gotowych rozwiązań w necie i chyba źle zadawałem
    > pytanie góglowi bo nic szczególnie ciekawego nie wyszło.

    Ja najczęściej widywałem takie rozwiązanie:
    http://www.phu-gral.pl/pl/sklep/inne-produkty/deska-
    do-prasowania-chowana-w-szufladzie?vmcchk=1
    W różnych formach jest tego całkiem sporo - są nawet takie przystosowane do
    standardowych szuflad kuchennych szerokości 60x60cm.

    Są tez deski chowane jak na amerykańskich filmach (na zawiasie i jak się
    zwolni górny zaczep to można taką deską dostać w głowę :-) Któryś producent
    szaf do zabudowy miał to w swojej ofercie, ale teraz nie mogę wygooglać
    który.

    > U mnie z pralni vel garderoby będzie wyjście na mały balkon. Samo
    > pomieszczenie ma 8m2, więc może nie jest szokująco duże, ale z tego co
    > rozplanowałem to będzie szafa pod sufit 3,5m długości (minus pralka i kosz
    > na brudy).

    Czyli jest trochę słońca - to nie będzie tak źle. Ale po co balkon???
    Balkon w domu to proszenie się o kłopoty :-)

    > Chodzi o to, żeby aromaty się nie uwalniały. Niedawno moje dziecko poszło
    > do szkoły i czasem przynosi takie śmierdzace rajstopy, że skiełznąć można.
    > Zresztą moje podkoszulki, po wybitnie pracowitym dniu, też fiołkami raczej
    > nie pachną. ;P Stąd pomysł o MAŁYM wywiewie za koszem. Chodzi o to, żeby
    > mi
    > to na korytarz nie wychodziło i nie biegło do łazienki do głównego
    > wywiewu.

    Czyli oprócz tego będzie normalny wywiew? Jeśli tak to ok.

    > Ale to nielogiczne żeby wdmuchiwać zapachy z kosza na brudy do
    > pomieszczenia. O butach nie wspominając, niezależnie od tego z jak dobrej
    > skóry są zrobione... ;>

    Ale w ten sposób masz szansę finalnie lepiej przewietrzyć i szafę i
    pomieszczenie więc o ile w pierwszej chwili po wrzuceniu brudów rzeczywiście
    zapachy pójdą na pomieszczenie to już po chwili znikną w wywiewie.

    > Bez przesady... ;)

    Skóra nie lub być przesuszona - w naszym klimacie to problem - poważnie :-)
    Tyle że ludzie zamiast automatyki wentylacji montują dodatkowe nawilżacze.

    Pozdrawiam
    Ergie