  • Data: 2014-11-05 09:14:23
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 listopada 2014 08:16:57 UTC+1 użytkownik scruffty napisał:

    > A widziałeś coś takiego poza renderem? Bo render jak render, jakiś dizajner
    > tak wymyślił, ale użyteczne, ani specjalnie mądre to te rozwiązanie nie
    > jest - wystarczy gotować czajnik, aby jedno całe pole było w parze. Już
    > pomijam kwestię utrzymania tego w jako takim porządku.
    >
    > Druga sprawa to temperatury tam w lecie będą ogromne.

    Nie wiem co znaczy render, ale to jest rzeczywista kuchnia. Okno nie będzie
    zaparowane i ochlapane, bo tam jest "okap" w blacie.
    Temperatura to rzeczywiście może być problem, ale może ten skos na północ patrzy, dom
    w zimniejszej części Europy i klima zamontowana.
    Tak jak pisałem, mnie się nie podoba, ale klient nasz pan.