  • Data: 2014-11-05 11:25:46
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@m...org...

    > Ja nawet lubię chodzić w koszulach (oczywiście nie pod krawat) i muszę je
    > wyprasować.

    Czyli bardziej lubisz chodzić w wyprasowanych koszulach niż nie lubisz ich
    prasować :-) Wobec tego prasowanie jest _świadomym_ wyborem :-)
    Ja czasem chodzę w koszulach ale korzystam z metody której nauczyła mnie
    babcia - wieszam mokre na wieszakach i tyle. Jak pisałem na 100% bawełny to
    nie działa, ale te 100% bawełny mam specjalnie takie z fakturą by to nie
    miało znaczenia.

    > W lato lubię z kolei chodzić w lnianych rzeczach -- i te też
    > trzeba wyprasować inaczej wyglądają po praniu jak psu z gardła. :>

    Tu racja. Len wymaga prasowania. Ale tu też znalazłem obejście :-) Kupuję
    lniane spodnie i koszule nie takie normlane szyte jakby z prześcieradła
    tylko bardzo luźno tkane - ma to dwie zalety po pierwsze jest przewiewne, a
    po drugie nie gniecie się tak bardzo (jedynie kołnierzyki maja tendencję do
    zawijania się podczas prania) Generalnie wyznaję zasadę utylitarności - to
    ciuchy są dla mnie a nie ja dla ciuchów więc jak coś wymaga specjalnego
    traktowania to tego nie kupuję.

    Ale ja to inny jestem bo często dom traktuję tylko jako sypialnię. 5 minut
    dziennie "stracone" na prasowanie to 150 godzin rocznie - to ja wolę na
    tydzień pojechać w góry :-) Dobra to oczywiście manipulacja bo tych 5
    minutówek nigdy się razem do kupy nie zbierze, ale wolę te 5 minut dziennie
    spędzić z dziećmi albo w ogrodzie. Napisałbym że mogę czytać książkę ale to
    byłaby hipokryzja :-) Jak mam tylko 5 minut to nawet po książkę nie chce mi
    się sięgać.

    Pozdrawiam
    Ergie