  • Data: 2014-11-05 15:18:14
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 listopada 2014 14:58:48 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:

    > Hehe... myles kiedys czy znasz z opowiesci ? ;)

    Myje raz na rok bo ich za czesto nie trzeba myc - wystarczy solidny deszcz
    i sa czyste :-) Szczerze powiem ze okna polaciowego nad klatka schodowa
    nie mylem ani razu od zewnatrz (mieszkam 5 lat!) i jest po prostu czyste :-)
    Jedynie od wewnatrz kijem i szczotka ;)

    > Ptasich kupek pewnie też więcej na pionowym niz polaciowym ? :P

    Zmywa deszcz :)

    > Jak przysypie sniegiem, to faktycznie swobodne wygladanie przez okno.

    Pewnie zalezy od kata dachu - u mnie w sumie nie jest za ostry (~35-36st)
    ale wystarczy lekko poruszyc oknem i snieg sie zsuwa - nie wpada do srodka :)
    Ale fakt - przy pionowym takiego problemu nie ma.

    > A i pewnie jasniej sie robi w pokoju od tego zalegajacego sniegu ;)

    W zimie to i tak caly czas ciemnica :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.