  • Data: 2016-09-15 08:43:31
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 września 2016 08:08:11 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Tyle to kosztują w hurcie 2 wentylatory papsta do mojej puszki. Próbuj dalej.
    Programator do mojej zmywarki tez kosztował ponad połowę ceny nowej zmywarki.
    Jak Ty jesteś w stanie te wentyle za 6-7stówek kupić to taki duży producent AGD np
    gdyby zaczął reku robić to by je po 200zł kupował

    > Jak wyprodukujesz sensowny rekuperator za 7 stów to będę kupował co miesiąc
    > jedną sztukę. Bierz się do roboty :>
    Oczywiście że Kogutek za tyle nie wyprodukuje ale gdyby się wziął za to jakiś gigant
    to spokojnie by zrobili. Tyle ze na dzisiaj zbytu nie ma bo mało kto reku montuje.