  • Data: 2016-09-15 10:09:00
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 września 2016 09:58:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >gwarancyjnego kosztował z 5 czy 10zł. Takie >ceny znam z serwisu mikrofalówek.
    Zamiast >wymiany upalonego tranzystora wymienia sie >całą płytę.
    > ok 800 a chyba nawet 900zł ubezpieczyciel zapłaciła za wymiane programatora w mojez
    zmywarce. Z tego robocizna to 250zł było reszta koszt programatora. Robił
    autoryzowany serwis więc tak pewności do tego "5-10"zł

    zgoda, dla zewnetrznego klienta cena jest z kosmosu. Ale nie z powodu kosztów
    własnych tylko polityki sprzedazy.

    b.