  • Data: 2016-09-16 08:22:41
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 15 września 2016 21:12:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Sadzilem ze zalatwisz mnie podajac jakies informacje ze elektronicznie komutowane
    silniki pradu stalego maja gorsza sprawnosc od takich pradu przemiennego.

    kolejny raz ci napisze - mniej chodzi o sposób przekształcenia energii elektrycznej w
    mechaniczną, tylko mechaniczną w kinetyczną przepływu gazu.
    Weź sobie wpisz w gugle "rodzaje wentylatorów" i zajarzysz gdzie jakie wentyle sie
    stosuje. I dlaczego twój przykładowy TD sie nie nadaje bo jest osiowy, a ma byc
    promieniowy. Prominiowy daje sprawniej cisnienie, a uklady wentyacyjne to uklady ze
    sporymi spadkami cisnienia. I tu są zasadnicze różnice. Dopiero potem mozna mowic o
    silniku.

    Wiec ja sie nie upieram ze to musi byc papst. To ma być wentylator promieniowy z
    silnikiem bezszczotkowym.

    > Albo ze dla papsta zmieniono miedzynarodowe prawo patentowe i ma zapewniona ochrone
    na wiecznosc a nie na kilka lat. Nie okresliles rez ze nie ma na Ziemi technicznych
    mozliwosci zeby zerznac od papsta ksztaltu smigla jego superwentylatora. Zawiedziony
    jestem ze zamiast merytorycznie przypierdalasz sie jak na prawdziwego chrzescijanina
    przystalo

    ja sie czepiam?
    moge sobie komentowac jesli wyprodukujesz takie:
    "Do rozprowadzania cieplego powietrza kupilem wentylator co sie TD 350/125 nazywa.
    Niby ma 350m3/h przewalic. I pewno przewala jak nie podlaczony do rur. Z wykresow dla
    innego podobnego wentylatora wychodzi ze wydajnosc bardzo spada w funkcji cisnienia.
    Szacuje ze ze 100m3/h daje. Rekuperator daje spore opory. Zeby dal 300m3/h to musi
    byc wentylator co pociagnie z 70W."

    "One biora tyle ile powinny brac na przemieszczenie powietrza. Jesli ktos produkuje
    sprawniejsze silniki to one o 8% moga byc sprawniejsze od innych. Jak by byly
    sprawniejsze o wiecej to by mialy sprawnosc ponad 100%. "

    bo one dowodzą ze tematu nie znasz i mozna cos powyjasniac gdy ktos błądzi.
    Natomiast fragmentów o indiankach tak specjalnie skomentowac merytorycznie to sie nie
    da :)

    b.