    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Date: Wed, 21 Sep 2016 10:33:40 +0200
    <o...@m...org>
    <4...@g...com>
    <i6iy98dbwq5s$.dlg@myjk.org>
    <0...@g...com>
    <1...@m...org>
    <6...@g...com>
    <1...@m...org>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <nrtbt4$fvi$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>

    W dniu 2016-09-21 o 09:47, Budyń pisze:

    > bo grawitacja przy malej roznicy temperatur nie za bardzo dziala i trzeba
    podejmowac dzialania uzupelniające typu wietrzenie

    Obecnie czesc okien mam rozszczelnionych. Czy to sa uzupelniajace
    dzialania? Pytam bez zlosliwosci, bo chce poznac fenomen
    nieporownywalnego komfortu, ktory ponoc daje WM. Na dzis zgoda. Ja mam
    rozszczelnione po jednym oknie w powiedzmy kazdym pomieszczeniu. Czy to
    jest problem zabiegu uzupelniajacego czy jeszcze nie?

    Pozdro.. TK