  • Data: 2016-09-21 10:48:24
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Budyń <e...@e...wroclaw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 września 2016 10:33:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    podejmowac dzialania uzupelniające typu wietrzenie

    > Obecnie czesc okien mam rozszczelnionych. Czy to sa uzupelniajace
    > dzialania? Pytam bez zlosliwosci, bo chce poznac fenomen
    > nieporownywalnego komfortu, ktory ponoc daje WM. Na dzis zgoda. Ja mam
    > rozszczelnione po jednym oknie w powiedzmy kazdym pomieszczeniu. Czy to
    > jest problem zabiegu uzupelniajacego czy jeszcze nie?

    Rozszczelnienie (lub naweiwniki) jest elementem systemu wentylacji grawitacyjnej.
    Pytanie jest jak ona działa - u mnie przewietrzac czasem trzeba -dzis juz wietrzyłem.
    U kolegi też - i jest gorzej niz u mnie. Gdzies w blokach - tez powietrze bywa gęste.

    A czemu - bo wentylacja grawitacyjna sobie nie radzi. Zgoda, da sie z tym żyć,
    wietrzenie specjalnie kłopotliwe nie jest.
    Tyle ze pytanie jest czy juz jestem w standardzie cywilizacyjnym czy jednak cos
    zawodzi. To tak jakbym raz na dzien musiał isc załączyc różnicówkę, niby prad jest a
    trzeba przy tym dzien w dzien majstrowac.
    Być moze u ciebie grawitacja dziala u ciebie całkiem poprawnie i dlatego nie
    rozumiesz problemu. U mnie nie dziala - trzeba są uzupełniać.

    b.