  • Data: 2014-01-25 20:43:06
    Temat: Re: Rekuperator - zamarzający kondensat
    Od: "bma" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:16a67920-d95b-4b69-ae5e-b5095a872806@go
    oglegroups.com...

    >No tak, sorry, miałem na myśli odwrotną sytuację, gdy wpuszczamy do tej
    >rury +10stopni a wypuszczamy -10stopni, czy się wykropli na tak długim
    >odcinku ?

    Jeżeli dla wejściowej wilgotności to -10 będzie poniżej temp. punktu rosy to
    tak. Im bardziej wilgotne powietrze wejściowe tym bliżej początku rury
    nastąpi skroplenie. Jeżeli będzie bardzo suche na wejściu to może się nie
    skroplić para bo temp. punktu rosy będzie np. -15. Długość rury nie ma
    znaczenia.