  • Data: 2020-06-22 16:06:26
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Generalnie wiem o co chodzi ale burzy się we mnie jak ktoś operuje tekstami że prąd z
    solarów jest darmo albo że coś według niego jest ileś warte w sytuacji jak nie chce
    tego sprzedać albo chce ale jeszcze nic nie robi w tym kierunku. Jeśli ktoś nie chce
    czegoś sprzedać to takie coś nie ma ceny. To trudno mówić o wartości. Ile coś jest
    warte okazuje się jak się liczy pieniądze jakie się dostało. To że rzeczoznawca coś
    wycenił to bzdety nie warte uwagi.