  • Data: 2012-12-10 10:10:18
    Temat: Re: RobertG, zamknales juz okna? :)
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:36:48 -0800 (PST), mucher napisał(a):

    > Wiesz co, na tych pagórkach powyżej 400 npm jest jednak zimniej
    > zdecydowanie. A Spitzbergen wziął się stąd, że kumpel który buduje się
    > w Łazach został tak nagabnięty przez autochtonkę: "Panie! Tu się pan
    > chcesz budować?! Na tym pier***nym Szpicbergenie?"

    Ja mieszkam parenascie na wschod od Lazow. Ostrzegali mnie slowami "za
    Brzozowka jest inny swiat", ale nie wierzylem. Teraz zaczela sie moja
    trzecia zima na wiosze i juz wiem na pewno, ze mieli racje. Mrozy, sniegi,
    zamiecie i wiatr jakby to byly jakies gory co najmniej :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio